GIGI ANDA KUNING? SAPUKAN 5 BUAH INI DI GIGI YANG KUNING DAN LIHATLAH HASILNYA !! ((CUBA SEKARANG))

+

Untuk urusan gigi putih, pasta gigi tak selamanya boleh dipercayai. Terdapat banyak jenis buah-buahan yang yang boleh digunakan untuk memperoleh gigi yang sihat serta putih. Caranya pun mudah, cuma dengan sedikit urutan, hasilnya bakal buat tercengang. Buah apa saja itu?

Stroberi

Buah berwarna merah serta berbiji lembut ini iaitu makanan terbaik di dunia untuk bikin gigi anda putih. Sebab, asid semula jadi bertindak sebagai agen pemutih untuk gigi.

Pisang

Kulit pisang kaya akan kalium serta magnesium. Ke-2 sifat ini baik untuk kesihatan serta menolong memutihkan gigi anda.

Kulit limau

Kulit limau mempunyai kandungan d-limonene dalam jumlah tinggi. Elemen ini boleh menolong menghilangkan noda apa pun dari gigi anda. Yang perlu anda lakukan iaitu mengurut gigi serta gusi dengan kulit jeruk 2 x dalam satu hari untuk hasil yang sempurna.

Nanas

Buah berkulit tajam ini juga dikenali sebagai buah terbaik untuk urusan gigi putih. Buah berwarna kuning ini mengandungi enzim bromelain ampuh untuk menyingkirkan noda pada gigi.

Epal

Epal hijau mempunyai asid malat yang boleh menolong memutihkan gigi. Jadi, bila anda mahukan gigi putih secara semula jadi, pilihlah epal hijau sebagai makanan ringan anda.

Mudah-mudahan Bermanfaat
+

Post a Comment

+