"SAPA TAK MARAH, BILA LELAKI NEPAL INI PELUK DAN RABA BINI AKU"!!-GENJI BUSKERS

+
Hati-hati dengan Nepal. Masa aku tengah setup barang busking di depan Sogo tadi. Lelaki Nepal ini datang menghampiri Farah yang tengah berdiri di belakang aku. Dia terus memeluk dari belakang dan jerut tengkuk Farah sambil tangan kirinya meraba-raba Farah. Farah meronta-ronta dan menolak muka dia dan memberi penumbuk sedas. 
Aku yang tersedar dengan kejadian itu terus mengerjakannya. Terang-terang dia berani buat gangguan seksual seperti itu di tempat awam, di depan Sogo okay! Aku tak bagi orang awam campur tangan. 

Aku just jalankan kewajipan sebagai suami sahaja. Aku sepak belakang kaki dia, terus dia jatuh tersembam. Lepas itu aku jack belakang tengkuk dia dan aku berikan saguhati dari kaki kanan tepat ke pipi kanannya. 

Nasib lelaki Nepal itu agak baik sebab semasa kejadian, rokok ada di mulut aku. Aku hisap dalam-dalam, aku pergi sepak speaker aku dengan nafas amarah. Kalau tak, aku lepaskan sepakan pada dia, sudah tentu dia maut serta merta. 
Tengok-tengok sudah keras dan darah memancut meleleh-leleh. Aku keliling dia tiga kali sampai polis bantuan tiba di situ. Muka jambu tetapi nafsu terdesak. Kerjalah kuat sikit, di Bukit Bintang RM150 saja. Muda-muda boleh on. 

Dia peluk bini aku! Kalau kena kat korang macam mana?! 

Aku tahu Malaysia akan melindungi penjenayah seperti lelaki Nepal selepas ini dan aku pula yang akan dimasukkan ke 'dalam. 

Terima kasih Najib Razak, rezeki aku bukan di kaki lima lagi. Selepas berkahwin, dugaan lebih besar yagn datang. - Genji Buskers | PIXEL MEDIA
+

Post a Comment

+