LEPAS NI CUCI BARANG KEMAS SENDIRI, TAK PERLU KE KEDAI!!!

+
SATU perkongsian yang malaysiaviralstory ingin berkongsi bersama anda iaitu cara mudah untuk mencuci barangan kemas anda semudah ABC untuk kilatkan kembali emas anda tanpa membazir wang semata-mata ingin melihat sinaran emas kembali berkilau.

Sayang-sayang hanya perlu sediakan bahan-bahan tersebut :-

1) Teh yang telah diuncang atau telah digunakan (xkisah teh apa asalkan teh)
2) Barangan Kemas anda
Selepas itu anda hanya perlu melakukan seperti gambar dibawah :-
HANYA rendamkan sahaja barang kemas dalam serbuk tea yang sudah diguna ataupun belum, selama 1hari then basuhkan je.Senangkan? Mudahkan? Cepatkan? Xtertipu kan?

Dengan ini anda tidak perlu lagi mengeluarkan duit untuk mencuci emas anda. Lihat apa yang akan jadi pada barangan kemas anda. BERKILAT,BERSILAU,BERSINAR kembali =).

*Notis penting

Jangan sampai tertipu tau, niat nak pergi cuci emas akan tetapi cuci-cui tengok makin terhakis barangan kemas kita nanti. Ini antara keluhan yang kami dapat di laman sosial, seorang gadis telah pergi mencuci barangan kemasnya di kedai emai cina 

(xperlu tanya kedai mana) begitu ramai yang mencuci dengan dia, lepas apabila siap dicuci cincin gadis tersebut terhakis menampakkan semakin nipis. Nasihat penulis jangan pergi lagi mana-mana kedai just buat sendiri dengan tips mudah ini.

P/S : Semoga ia bermanfaat untuk anda semua =)
+

Post a Comment

+