APA NAK JADI!!? FOTO GADIS BAGI 'BUAH' KEPADA PASANGAN SEBAGAI HADIAH HARI KEKASIH

+
Hari kekasih baru je berlalu, tarikh 14 Februari setiap tahun menjadi tarikh yang ditunggu-tunggu oleh pasangan bercinta sebagai hari untuk memperingati dan meluahkan cinta sejati, kononnya kepada pasangan masing-masing.
. So, ramai lah pasangan kekasih mengambil kesempatan untuk menyambut hari tersebut.. Betul tak??

Walaupun sudah jelas sambutan Hari Kekasih ini haram disambut terutamanya bagi orang Islam, kerana sambutan itu mempunyai unsur kepercayaan agama kristian, tapi ada juga yang degil sibuk nak sambut! Hari yang dianggap ‘hari berbulan madu’ bagi pasangan kekasih, sehingga ada yang sanggup menggadaikan maruah demi membuktikan cinta mereka kepada pasangan masing-masing..

Lihat je lah pasangan mangkuk ayun di atas itu, sakan sungguh diorang sambut hari kekasih sampai kena hisap t*tek bagai! Lepas itu muat naik pulak gambar itu di laman sosial untuk tatapan umum.. Bodoh betul lah!

Rosak akidah kalau iman tak ada! Bangga mengagungkan budaya barat sehingga akidah pun terpesong! Kebanyakkan yang sambut hari kekasih ini anak muda Melayu lah, pada hari itu sudah pasti maksiat berleluasa.. Maklumlah hari ‘menghargai’ pasangan masing-masing.. Yang perempuan sanggup menggadai maruah kepada jantan tak guna kerana cinta!
+

Post a Comment

+