PERGHH!INILAH KEPUTUSAN ANAK DARA AJAI DAN NURUL YANG MENGEJUTKAN

+
Ayu, mama sangat bangga dengan kau. Ini adalah permulaan. Anda mempunyai lebih banyak di depan anda. Menjadi bijaksana tidak hanya dalam pendidikan anda tetapi dalam hidup anda - sebagai manusia - sebagai seorang anak perempuan, sebagai seorang gadis dan remaja.
Matang bukan dari hasil anda peperiksaan anda sama ada cara kau berpakaian atau di belakang membuat anda. Ini adalah bagaimana anda bercakap, bagaimana kau bercakap dengan orang lain dan bagaimana pula perbuatan kamu.

Sopan dan menjadi jujur adalah polisi terbaik dalam hidup. Apa yang ada dalam hati itu count. Bukan apa yang anda ada, sama ada item yang digelar yang anda sendiri.

Di atas itu semua, aku senang allah mendengar prayes saya bagi anda untuk menjadi berjaya lagi dalam spm. Aku minta maaf aku 7 jam jauh dari dan di belakang anda. Tapi sekali lagi, aku sangat senang dengan prestasi anda.

Semua rasa sakit dari, buruh dan semua telah pergi. Kau bangga, kebahagiaan saya dan segalanya. Aku suka kau anak saya @ayu_ace. Aku berdoa untuk anda setiap hari dan selamanya untuk anak perempuan saya untuk bahagia dan sentiasa aman dari bahaya. Semoga allah memberkati anda sentiasa.

P / s: aku tahu papa terasa sama. Ok masa untuk pau papa sekarang hahahaha...
Ayu, mama is so proud of you. This is the beginning. You have a lot more in front of you. Be wise not only in your education but in your life - as a human being - as a daughter, as a girl and a teenager. 

Maturity is not in your result of your exams; either the way you dress or behind your make up. It's how's you talk, how you speak to others and how you behave. 

Politeness and being honest are the best policy in life. What's is in the heart that's count. Not what you have, either the branded items that you own.

Above it all, I'm glad Allah heard my prayes for you to be succeed again in your SPM. I'm sorry I am 7 hours far from and behind you. But then again, I'm so happy with your achievements.

All the pain of labour , and all has gone. You are my pride, my happiness and my everything. I love you my daughter @ayu_ace . I pray for you everyday and forever for my daughter to be happy and always be safe from harm. May Allah bless you always.

P/S: I know papa feels the same. Okay time to pau papa now hahahaha...
+

Post a Comment

+