"AKU ISTERI YANG KORBAN MASA TENAGA DAN SEGALANYA, TAPI INI BALASAN YANG AKU DAPAT!"..

+
Aku nak kongsi satu perkara ini sebab aku dah tak tahan ditipu berulangkali oleh lelaki yang bernama suami dan dihina taraf aku sebagai isteri oleh seorang wanita yang dipanggil perampas.

Terpulanglah pada sesiapa yang membaca untuk menilai. Aku seorang isteri yang berkorban masa, tenaga, kerja dan segalanya. Tetapi ini balasan yang aku dapat?

Tiada niat mahu menyebarkan keaiban rumah tangga sendiri mahupun mencari publisiti murahan. Tetapi jadikanlah ini sebagai pengajaran buat mereka yang berumah tangga dan yang bakal mendirikan rumah tangga. 

Mungkin sesetengah bahasa yang aku gunakan agak kasar, tetapi kesabaran aku ada batasnya. - Norermi | PIXEL MEDIA

Nota kaki: Akaun Facebook telah pun dinyahaktifkan.












+

Post a Comment

+